Re: Windows 98 co sie porobilo?

Autor: Tomasz Dabrowski (tdabrow_at_bya1.pl.lucent.com)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 14:55:20 MET DST

sofu wrote:
> Mialem w Windowsie 98 (nie SE) mozliwosc za pomoca klawiszy POWER i SLEEP
> (mam taka klawiature)przechodzenia w stan uspienia komputera, czy cos w tym
> rodzaju.
/ >8 /

Witam

Od razu zaznaczam, ze to czysto teoretyczne rady.
Jezeli klawiatura jest niestandardowa, to trzeba by powiadomic w jakis sposob
system o tym co ona potrafi. Poszukaj sterownikow dostarczonych przez producenta
a jesli nigdy takich nie bylo, to moze system obsluguje twoja klawiature
standardowo ( ??? ). Nie napisales wiele o tym jak to sie stalo, moze sprobuj
sobie przypomniec okolicznosci w ktorych dokonal sie ten "samoistny zanik"
funkcji (reinstalacja systemu, instalacja jakiegos
"super_hiper_shareware_tool_for_making_your_PC_faster_and_better ver 1.0").
A moze ta opcja jest, tylko wylaczona. Sprawdz np. Panel Sterowania ->
Klawiatura -> Extended Keys (od tego powinienem byl zaczac ;))

P.S. Moze i nie takie calkiem teoretyczne te rady. ;)

Pozdrawiam

--
Tomasz Dabrowski
tdabrowski_at_lucent.com