Windows 98 co sie porobilo?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 07:41:05 MET DST

Mialem w Windowsie 98 (nie SE) mozliwosc za pomoca klawiszy POWER i SLEEP
(mam taka klawiature)przechodzenia w stan uspienia komputera, czy cos w tym
rodzaju. Zdaje sie, ze w funkcji START / ZAMKNIJ byly pozycje mowiace o
przejsciu w taki wlasnie stan. Teraz samoistnie wszystko zniklo. Nie moge
tymi klawiszami czesciowo wylaczac komputer, ani tez z menu zamykania znikly
odnosne pozycje. A moze te funkcje wystepuja tylko w Windows 98 SE, na
ktorym tez pracowalem i teraz mi sie wszystko pomylilo? Czy ktos by mi mogl
powiedziec co sie porobilo (moze tylko w mojej glowie)?

pozdrawiam

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl