Re: Windows 98 co sie porobilo?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 08:39:51 MET DST

Zaczne od tego, ze mam wymienne dwa dyski twarde. Na jednym jest Windows 98
starszy, a na drugim tez 98 ale SE. Ja korzystam z tego starszego Windowsa,
a z wersji SE zona (tak sie zlozylo ze SE nie chce sie przeinstalowac na
starsza wersje Windowsa, wyskakuje komunikat, ze nie ta wersja instalatora.
Mam za duzo roznych danych, aby formatowac twardziela i zakladac od nowa
wersje SE, chociaz i tak kiedys trzeba bedzie to zrobic ).
Tutaj nie chodzi tylko o klawiature. Zwroc uwage, ze z menu Start / Zamknij
(ramka) znikla pozycja zdaje sie
PRZEJDZ W STAN OCZEKIWANIA czy uspienia. Jak wlozylem dysk zony, to
wszystko jest prawidlowo.
Dzialaja przyciski klawiatury (jako standardowa ) a w ramce jaka sie
pokazuje przy Start / Zamknij jest pozycja
o przechodzeniu w tryb jaki opisalem powyzej.
A teraz wazne dla sprawy! Przypominam sobie, ze nie dawno komputer ni z
gruchy ni z pietruchy zadal mi pytanie (za pomoca stosownej ramki ) o jakims
zarzadzaniu energia lub cos w tym rodzaju i ja mu jakos tam odpowiedzialem
na tak lub nie (nie pamietam). Prawdopodobnie po tym poznikaly te funkcje o
ktore mi chodzi. I pewnie to jest cala tajemnica, ale nie wiem jak to
odkrecic poniewaz w opcjach zarzadzania energia
nic sie nie zmienilo, mam ustawione wylaczanie monitora po 30 minutach, a
twardych dyskow po 45.
Prawdopodobnie cos sie w rejestrach poprzestawialo, ale w tym nie jestem
dobry i nie mam pojecia co za co
odpowiada.

pozdrawiam

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
Użytkownik Tomasz Dabrowski <tdabrow_at_bya1.pl.lucent.com> w wiadomooci do

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl