Wybór drukarki

Autor: Jakub (jakub.wille_at_uniset.com.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 14:52:38 MET DST

Witam !!!!!!

Potrzebuje kupić drukarkę atramentową do biura.Myślałem o HP lub Epsonie.
Nie chcę sugerować się wyłącznie danymi technicznymi,bo wiem że w praktyce
zdarzają sie "rozbierzności".Drukarka nie będzie zbytnio eksploatowana
(średnio 10 stron A4 dziennie,czasem mniej,czasem więcej,żadko grafika).
Interesuje mnie zwłaszcza bezawaryjnść,szybkość i zużycie tuszu.
Cena do 800 zł

--
Pozdrowienia
JAKUB