Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 09:25:31 MET DST
> Konflikty dotyczą nie nazw portów COM, lecz przerwań IRQ, które standardowo
> dla portu COM1/COM3 oraz COM2/COM4 są takie same. Sprawdź, jakie masz
> ustawione przerwanie dla portu COM3... zapewne inne, niż dla COM1, i stąd
> brak konfliktów.
Same przerwania nie wywoluja konfliktow.
Wystarczy przeleciec wszystkie porty, sloty i zapisac przerwania
zeby potwierdzic, ze konfliktow nie ma.
Problem to kapusciany soft bez certyfikatu M$ .
Powinna byc taka krajowa agencja d/s oprogramowania,
ktora po przyjeciu okreslonej liczby skarg na soft
prawnie zakazuje dystrybucji kapuscianego softu pod kara grzywny.
Pamietajcie, ze jezeli 100 osob ma problem z softem i straci
5 godzin, to jest to 500 niezaplaconych godzin.
A gdy 1000 osob to 5000 godzin x 20 zl = 100.000 straconych godzin.
Lepiej zlikwidwac i zniszczyc, utylizowac soft niz dopuscic do
publicznej dystrybucji.
Mozna sie oprzec na ustawie o ochronie srodowiska i
utylizacji odpadow i zakazie importu zlomu.
Dariusz
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:34:45 MET DST