Re: Help - Re: Fax Talk Communicator - soft do modemow Zoltrixa - kapusciany soft - zawiesza komp

Autor: Tina Liza (tiopa_at_polbox.com)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 23:11:52 MET DST

> Same przerwania nie wywoluja konfliktow.
> Wystarczy przeleciec wszystkie porty, sloty i zapisac przerwania
> zeby potwierdzic, ze konfliktow nie ma.

Nie jestem fachowcem programista, ale tez tak sie bawilem i uwazam, ze takie
dzialania nic nie potwierdzaja. A w zaklwdkach menedzera urzadzen zawsze
mialem: "to urzadzenie dziala poprawnie", "brak konfliktow". I za 100 lat
jak ktos wykopie mojego kompa, to jedyna co odczyta, to " brak konfliktow".
A przeciez po zainstalowaniu tego cholernego softu FT , wskaznik myszy
dzialal z opoznieniem i skokowo. Otwierane programy wyswietlaly pol okna-
drugie pol za pol minuty, albo byl zwiech. Nawet gdy komp nie mogl sprawdzic
modemu (jak pisalem we wczesniejszym poscie, zdarzalo sie ze wyskoczyl z
portu), a w menedzeze na modemie bylo zolte koleczko z wykrzyknikiem, to i
tak "to urzadzenie dziala poprawnie", .... Programisci z MS zaprogramowali
te napisy majzlem i mlotkiem, poniewaz przez piec lat mojej zabawy z kompem
nigdy, nigdy i jeszcze raz nigdy nie widzialem napisu o niepoprawnym
dzialaniu jakiegos urzadzenia- a przeciez rozne historie sie zdarzaly.
O przpraszam! Bywal czasem taki napis na niebieskim tle: " nastapil watek
krytyczny ...." a dalej juz wiecie.

Pozdrowko
                    Tiopa.