problemy z asus PROBE

Autor: Michal Garbaciak (dracon_at_nemo.netservice.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 15:32:11 MET DST

Mam pytanie do uzytkownikow plyty ASUS P3B-F i programu
Asus Probe v2.XX:
czy u was dziala dobrze monitorowanie systemu i opcja
regulacji wiatraka procesora zaleznie od stanu procesora???
U mnie, jak wlacze opcje "Smart Fan control", to pokazuje
sie ostrzezenie "cpu fan below threshold". Czyzby to niedorobka
ASusa, czy tez moze na mojej plycie brakuje jakies kontrolki???
 -M.G.-