Re: problemy z asus PROBE

Autor: //Tomek// (thnet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Aug 2000 - 22:52:16 MET DST

Michal Garbaciak <dracon_at_nemo.netservice.pl> wrote:
> Mam pytanie do uzytkownikow plyty ASUS P3B-F i programu
> Asus Probe v2.XX:

OK. mam dokładnie to samo

> czy u was dziala dobrze monitorowanie systemu

TAK !!!

>i opcja
> regulacji wiatraka procesora zaleznie od stanu procesora???

TAK - spowalnia obroty wiatraczka na procesorze. Jak CPU osiągnie zadaną
temperaturę przywraca standardowe obroty. Proc ostygnie, znowu zwalnia itd.
Bawiłem się tym ale na codzień nie używam :)))

> U mnie, jak wlacze opcje "Smart Fan control", to pokazuje
> sie ostrzezenie "cpu fan below threshold". Czyzby to niedorobka

Probe pokazuje obroty wiatraka CPU ??? Jeśli tak to posprawdzaj "graniczne"
ustawienia obrotów !!! Pewnie masz ustawione "za ostro" i
"spowolnione obroty" wypadają poniżej ustawionego minimum/alarmu !!!

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl