Re: problemy z asus PROBE

Autor: Krzychu (marian_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 23:30:38 MET DST

Użytkownik Michal Garbaciak <dracon_at_nemo.netservice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8muasr$4rg$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Mam pytanie do uzytkownikow plyty ASUS P3B-F i programu
> Asus Probe v2.XX:
> czy u was dziala dobrze monitorowanie systemu i opcja
> regulacji wiatraka procesora zaleznie od stanu procesora???
> U mnie, jak wlacze opcje "Smart Fan control", to pokazuje
> sie ostrzezenie "cpu fan below threshold". Czyzby to niedorobka
> ASusa, czy tez moze na mojej plycie brakuje jakies kontrolki???
> -M.G.-

Umnie jest wszystko OK. Program w wersji 2.02, plyta P3B-F. Wszystko zalezy
od ustawien w czasie instalacji programu. Wlasnie tam ustawia sie w/w
"threshold"

z powazaniem marian_at_go2.pl