Re: problemy z asus PROBE

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 16:33:14 MET DST

"Michal Garbaciak" <dracon_at_nemo.netservice.pl> wrote in message
> Mam pytanie do uzytkownikow plyty ASUS P3B-F i programu
> Asus Probe v2.XX:
> czy u was dziala dobrze monitorowanie systemu i opcja
> regulacji wiatraka procesora zaleznie od stanu procesora???
> U mnie, jak wlacze opcje "Smart Fan control", to pokazuje
> sie ostrzezenie "cpu fan below threshold". Czyzby to niedorobka
> ASusa, czy tez moze na mojej plycie brakuje jakies kontrolki???

Asus Probe 2.11
inna plyta (CUBX)
i te same objawy
nie sadze , zeby na plycie mi czegos brakowalo
wiec chyba problem w czym innym
uznalem , ze mam stara wersje programu i nie radzi sobie,
ale na stronie ASUSa jest ta sama...

nie chcialo mi sie grzebac i szukac dalej
wiec narazie o tej funkcji zapomnialem

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku