Re: moj komputer jest opetany :-(((

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Thu 10 Aug 2000 - 15:24:52 MET DST

>Co byscie zrobili na moim miejscu? Tylko prosze bez glupich odpowiedzi w
>stylu "kupili nowy komputer".
>Jestescie moja ostatnia nadzieja na jakis pomysl!
>Dziekuje!

Dziwie się że wszystko prawie wymieniali, a nie wpadli na pomysł sprawdzenia
pamięci. (chyba że tego nie napisałeś). Miałem kiedyś podobny problem z
komputerem mojej znajomej. Poza zawieszaniem nie mogłem czasami właczyć
kompa (ATX), szalał tylko głośniczek systemowy. Wymieniłem jej pamięć i
działa bezproblemowo. Włóż jedną kość, jeśli nic się nie zmieni, zamień ją
na drugą lub trzecią. Powodzenia.

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl