Re: HDD Samsung czy Fujitsu

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:24:48 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Fri, 04 Aug 2000
22:27:59 GMT niejaki(a) Abram -=abram_at_poczta.fm=- twierdzi, że...

> fakt, odp na te pytanie jest jasna: brac fujitsu, ale jakosc samsungow nie
> jest taka tragiczna, nisko-sredni poziom halasu, niezle transfery, co
> innego ze obraz jakosci tych dyskow psuja te z konca zmiany :-) i dlatego
> gdy ma sie mozliwosc wyboru trza brac dyski, ktorych dobra jakosc jest
> stala=potwierdzana przez wszystkich uzytkownikow, albo przynajmniej 85%
> :-)

No narzeszcie odpowiednie podsumowanie :-) Rowniez - Fujitsu, chociaz
mialem przykre doswiadczenia. I pewna sprawa ktora mnie dobila z
samsungami.... jak to uslyszalem to padlem. Cala sala komputeorowa miala
dyski Samsunga... padaly kolejno - co tydzien ktorys komputer mial napis
"cannot initialize HDD" :-> Ledwo co pracownie postawili musieli
kupowac. Widze duzo ludzi niezadowolonych z Szajsungow, malo (m.in. ja)
niezadowolonych z Fujitsu. W takim razie Fujitsu. Chociaz lepiej byloby
IBM/Seagate (wg. mnie of coz)

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)