Re: HDD Samsung czy Fujitsu

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 18:24:43 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Sat, 05 Aug 2000
15:10:49 GMT niejaki(a) Tomasz Nowak -=tnowak_at_tux.pl=- twierdzi, że...

> Moim zdaniem nie da się w tak prosty sposób przyrównywać tylu firm do siebie.
> Wiadomo, że w tej chwili najlepszy jest IBM i to jest chyba niezaprzeczalne.
> No ale w erze, kiedy dyski miały po 2-3 mega królowały jednak Caviar, Conner,
> Seagate i tym podobne itd..

Tez sobie z tego zdaje sprawe... to byl tylko tescik ode mnie. Opisalem
dyski, ktore widze i widzialem.

> Jeżeli chodzi o Seagate, to tych dużych dysków Barracuda nie testowałem,
> ale po Medalistach Pro mam bardzo przykre doświadczenia (padły mi chyba
> z trzy) i już nigdy nie kupie dysku tej firmy. Poza tym Seagaty są
> z natury bardzo głosnie i nie jest to przyjemnie w pracy.

W domku z duza iloscia mp3 ich praktycznie nie slychac :-)

Co do padania... uffff... no to trafiles na felery. Ja jeszcze na zle
Seagaty nie trafilem, za to na Fujitsu felerne tak... Racja, ze demony
predkosci toto nie sa, ale szczerze mowiac to i tak ich nie wykorzystuje
tak calkowicie. Jesli by tak chcac utrafic srednia odczytu tego mojego
dysku jak on dlugo u mnie jest to bede celowal - odczyt na poziomie
50KB/s to nie jest duzo. Wliczam okresy kiedy szedl na te 2MB i 0B... Ja
nie potrzegbuje szybkiego, tylko malo sypliwego. Ten sie nei sypie (na
razie :-) ). I co do tego co ja bym bral - ponad 15GB to Barracude, w
razie potrzeby dodatkowy wentylator.

> Jeżeli chodzi o te nowe, duże dyski, to słyszałem że znośne są też
> Samsungi Spin-costam. Ale też ich jeszcze nie testowałem, jako iż

samsung ma u mnie przechlapane w kategoriach CD/HDD :-) Co z nich jest
jeszcze felerne? :-)

> - tak jak piszę - jeżeli mam kupić nowy, duży dysk, to kupuje IBM.

Z tego co wiem sa calkiem dobre, wiec sie o ten wybor nie czepiam :-D

> Aha. Dysku Fujitsu nigdy nie miałem, tak więc nic o nim nie mogę o powiedzieć.

Dwa po 3 tygodnie... :-(

--
Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>
UIN 65665716 IRC #tychy (ManiacK)