Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 17:24:13 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 14:24:04 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Podalem gielde jako przyklad dostepnosci Durona, a Ty wyciagneles na
>podstawie wizyty na gieldzie wniosek, ze dostanie Durona to problem. Ja
>dostrzegam lekka roznice;)))

Ja natomiast nainterpretacje - bo podalem gielde jako przyklad
kiepskiej dostepnosci Durona. Podobnie jest z hurtowniami - czesto na
pytanie "czy sa Durony" slyszy sie odpowiedz "juz nie ma - beda w
nastepnej dostawie". To ma byc dobra dostepnosc?

>Nie badz smieszny;) Nie wiem jak Ty, ale mi nie jest potrzebna dowolna ilosc
>procesorow, tylko jeden. Ale coz De Gustibus....;)

A jeden to nie jest dowolna ilosc? :)) Pomijajac juz fakt ze prywatna
osoba w hurtowni nie kupuje sprzetu. Skoro brakuje sprzetu w hurtowni
to chyba latwo sie domyslic jak to sie przeklada na jego dostepnosc w
sklepach?

>Ja niestety tylko fakt stwierdzilem....

Fakt jest obiektywny - a Twoje stwierdzenie jest wysoce subiektywne

> . Gdy tylko na tej grupie pojawia
>sie opina, ze Athlon (szerzej procesory AMD) to dobry, szybki i stabilny
>zakup, to od razu pojawia sie Rycerz (herbu Intel;) V, ktory twierdzi, ze
>jest odwrotnie;) Acha zbieznosc literki V z Toba zupelnie przypadkowa;))))

A swistak siedzi ... Po pierwsze - moje zastrzezenia dotycza chipsetow
(potrafisz odroznic chipset od procesora?). Po drugie nie dotycza
szybkosci i stabilnosci tylko bezproblemowosci - to taka drobna
roznicqa ktora zdaje sie Ci umyka. Po trzecie - jestem ciekaw czy
kiedykolwiek krytykowales jakikolwiek chipset nieintelowski tak jak ja
i820? Szczerze watpie. No ale coz - jak ktos ma jakiekolwiek zarzuty
wobec platformy na ktorej pracuja procesory AMD to przeciez oczywiste
ze musi byc zwolennikiem intela ...

>A cos popularniejszego?

To ja mam uzywac tylko popularnego sprzetu? I jak musi byc popularny?
Swietne kryterium ... W ten sposob to i i820 mozna uznac za dobry
chipset. To moze stwierdzmy ze chipsety VIA nadaja sie do sprzetu SOHO
(co skwapliwie wyciales) i bedzie OK?

> Bo problemy z Nvidia, lezaly raczej po stronie
>Nvidii.

Jakis dowod? I nie "lezaly" a "leza" bo nie znikly

>A skad wiesz co ja na swoim komputerze robie?

Nie wiem. Ale wyciagasz wnioski o tym ze chipset jest bezproblemowy na
podstawie sprzetu ktorego uzywasz. Jak widac bledne wnioski.

> I mowiac szczerze zwiazku
>Twojego zdania z moja osoba nie rozumiem;)

Nie moj problem :)

Pozdrowienia

Vindex