Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 16:24:04 MET DST

Użytkownik "Vindex" <vindex_at_post.pl> napisał w wiadomości

> Coz za slodka niekonsekwencja :))) Czyzbys to nie Ty podawal gielde
> jako przyklad? :))) Gratuluje logicznego wnioskowania :))))
Podalem gielde jako przyklad dostepnosci Durona, a Ty wyciagneles na
podstawie wizyty na gieldzie wniosek, ze dostanie Durona to problem. Ja
dostrzegam lekka roznice;)))

> No to przejedz sie do Action'a, Tornado itp. i sproboj w dowolnej
> chwili kupic dowolna ilosc procesorow. Zycze powodzenia :))

Nie badz smieszny;) Nie wiem jak Ty, ale mi nie jest potrzebna dowolna ilosc
procesorow, tylko jeden. Ale coz De Gustibus....;)

> Widze ze ciezko Ci zdjac klapki z oczu ...
Ja niestety tylko fakt stwierdzilem.... . Gdy tylko na tej grupie pojawia
sie opina, ze Athlon (szerzej procesory AMD) to dobry, szybki i stabilny
zakup, to od razu pojawia sie Rycerz (herbu Intel;) V, ktory twierdzi, ze
jest odwrotnie;) Acha zbieznosc literki V z Toba zupelnie przypadkowa;))))

sprzetu/sterownikow";))

> MiroVideo DC10, DV500, czesc kart dzwiekowych Hoontech'a (zwlaszcza
> sound trak audio dsp 24), drobne problemy z kartami NVidii (klopoty z
> AGPx4). Taki skrot wystarczy?
A cos popularniejszego? Bo problemy z Nvidia, lezaly raczej po stronie
Nvidii.

> Taaaa ... Przypomina mi sie gosc majacy S2000 i grajacy wylacznie w UT
> i q3 - jemu tez wszystko dzialalo i tez nie mogl zrozumiec czemu
> ludzie maja z nia problemy ...
A skad wiesz co ja na swoim komputerze robie? I mowiac szczerze zwiazku
Twojego zdania z moja osoba nie rozumiem;)
pozdrawiam
R.T