Re: AMD czy nie

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 16:51:24 MET DST

Vindex wrote:
[...]
Sorki, ale nie wytrzymałem.
> To podaj mi prosta metode na odblokowanie mnoznika w Duronie :)) I to
> nie wymagajaca zakupow za prawie 300 zl :)

A gdzie znalazłeś urządzenie za 300 PLN do podkręcania Durona i jak ono
działa? Czy Ty wiesz o czym piszesz?

Metoda 1:
http://www.pl.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/index.html

Metoda 2 (wystarczy dobra płyta):
http://www.pl.tomshardware.com/cpu/00q2/000623/amd-05.html

Dlaczego tak ciężko przyznać Ci się do porażki ideologii której jesteś
zwolennikiem?
Mógłbyś też już poczytać (wcześniej podałem Ci linki) i nie gadać bzdur.
(następny cytat od Toma "Mam cztery procesory Duron, jeden 650 MHz i
trzy 700. Po podniesieniu napięcia do 1.85V, wszystkie cztery Durony
osiągnęły 950 MHz bez zająknięcia!!!"

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl