Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 16:41:28 MET DST

Użytkownik "Vindex" <vindex_at_post.pl> napisał w wiadomości

> O - kolejna wrozka na liscie :))) Co jeszcze wiesz o mnie lepiej niz
> ja? :))
Ze jestes dosc dobrze podkreconym procesorem Intela,a nie czlowiekiem;;)) A
mowiac powaznie to nie przesadzaj, ze to urzadzonko nie jest dostepne, a ze
troche przydrogie to przykry dodatek;)

> Czyzby? :)) 288,10 zł bez zadnej gwarancji na to ze tego durona da sie
> podkrecic to rzeczywiscie swietna oferta :))) Poza tym chyba nie
> zwrociles uwagi na to do jakich procesorow jest przeznaczony
> FreeSpeeder Pro :)))
I myslisz, ze tego ustrojstwa nie bedzie pod Durona?

> W wiekszosci wypadkow jest. Przynajmniej kilkanascie sztuk C3 566
> chodzacych na 850 - 900 MHz przy standardowym wiatraku i 1.6V

Przy jakim ustawieniu PCI i AGP? Chyba, ze zakup Geforce jest bezplatny;)

> Owszem :))
Podaj adres:)

> No fakt - jesli rozwiazania z chipset'ami VIA i AMD sa tylko na rynek
> SOHO ... Nie wiedzialem ze grafika 3D tez sie miesci w definicji SOHO
A jesli jest to przypadek, kiedy zajmuje sie grafika polprofesjonalnie i w
domu?:)

> Odpowiedz trzeba jeszcze umiec zrozumiec :))
Albo trzeba ja jasniej sformulowac;)

> Chybiony przyklad. Jesli wiem ze samochod ktory chce kupic nie bedzie
> sie nadawal do zastosowan ktore mnie interesuja to go nie kupie. To co
> jest w srodku i jakiej jest firmy ma dla mnie drugorzedne znaczenie -
> liczy sie to czy pozwala mi robic to co chce i w sposob jaki chce

Zgadza sie wiec prosze Ciebie o opinie w jakich zastosowaniach lepszy jest
zestaw z Athlonem niz z p3, czy CelemII

> Jesli zalezy mi na wydajnosci w Unreal'u to nie bede kupowal kart
> NVidii.
Ale nie jest to powod, by Nvidie apriori dyskredytowac.

>Ja rozumiem ze trudno CI pojac to ze ktos uzywa komputera do
> konkretnych celow i nie interesuje go nalepka - ale tak juz jest

> Nope. Ja po prostu interesuje sie wynikiem koncowym a nie skladnikami
Ale nie omieszkasz zwalic winy na jeden z podzespolow;)
pozdrawiam
R.T