Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 16:38:22 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 15:56:15 +0200, Kaizen <"nospam,kaizen"@poczta.fm>
wrote:

>Vindex wrote:
>[...]
>
>Porównanie procków -
>http://www.pl.tomshardware.com/cpu/00q2/000623/amd-08.html

Pytanie - ktory z tych testow byl robiony pod w2k? Bo jak dla mnie
zaden. Takie roznice byly _wylacznie_ w wypadku w2k

>Obrzezanie -
>http://www.pl.tomshardware.com/cpu/00q2/000619/duron-03.html

Tyle ze tam nie ma ani slowa na temat systemu operacyjnego pod ktorym
byly przeprowadzane testy - a porownanie odnosi sie do Celerona
(domyslam sie ze nowego bo o tym tez nic nie pisze). Ja nie twierdze
ze "obrzezanie" celerona jest wykonane lepiej niz Durona - mam
natomiast watpliwosci czy (zakladajac zakup procesora AMD) nie warto
poczekac na Thunderbird'a. AFAIR w stanach roznica miedzy Duronem 650
a Thunderbird'em 650 wynosi 5$ - 10$

>Co O/C duronka - też Toms Hardware: "udało mi się przetaktować Durona
>650 i 700 do 950 MHz"

Przez odblokowanie mnoznika - mozesz zrobic to samo? Gdyby istniala
prosta metoda odblokowania mnoznika to nie byloby rozmowy o
podkrecalnosci

>Jeżeli chodzi o mnie to EOT - nie mam zamiaru przekonywać nikogo - dane
>mówią same za siebie, osoby myślące dojdą do odpowiednich wniosków na
>podstawie obiektywnych testów, których kilka w sieci się znajdzie.

Bardzo slusznie - EOT

Pozdrowienia

Vindex