Re: AMD czy nie

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 29 Jul 2000 - 14:23:21 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 14:41:28 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>I myslisz, ze tego ustrojstwa nie bedzie pod Durona?
Czy jego cena nie gra juz roli ? Gratis bedzie dodawane do procka ?

>Przy jakim ustawieniu PCI i AGP? Chyba, ze zakup Geforce jest bezplatny;)
Hie hie hie ... zarzucasz Vindexowi ze nie testowal platformy AMD ...
ale takimi stwierdzeniami pokazujesz ze nie widziales chyba na oczy
komputera z chipsetem intela i celeronem ... ehhhh
Dla wyjasnienia ... bedzie dzialac na standarwych czest przy 850 MHz.
105 MHz to juz rzeczywscie nie bedzie standard, ale jakos nie narzekam
pracujac na FSB 145 MHz ...

>Ale nie omieszkasz zwalic winy na jeden z podzespolow;)
Z tego co czytalem dyskusje to Vindex mial zastrzezenia do chipsetow,
ale moze cos przeoczylem ? Aha ... no i cos do ilosci predkosci cache
Durona, ja Durona w rekach nie mialem, wiec nic na jego temat nie
mowie, z testow wynika ze jest na pewno szybszy nic celeron, ale przy
porownaniu nie podkreconych systemow ... kwiestia latwosci podkrecania
jest chyba dosc wazna o ile nie ma sie w domu zestawu "maly
elektronik".

Moze od razu uprzedze ataki na mnie ze jestem fanem intela.
Mialem 3 kompy z AMD i z 5 z intelem ... kazdy mial swe wady i zalety,
a procesor AMD 5x86-133MHz uwazam za najlepszy w klasie 486 ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179