Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 14:52:51 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 11:43:47 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Podaj podstawe tego twierdzenia.

Testy VideoMark 2000 i Winstone Buissnes

>Znowu musze Cie zmartwic, cene slyszalem, dystrybutor w Polsce jest, ale
>skoro nie umiesz korzystac z wyszukiwarki, to rzeczywiscie mogles
>nieslyszec;)))

O - kolejna wrozka na liscie :))) Co jeszcze wiesz o mnie lepiej niz
ja? :))

>Mniejsza niz roznica miedzy Duronem a p3;)))

Czyzby? :)) 288,10 zł bez zadnej gwarancji na to ze tego durona da sie
podkrecic to rzeczywiscie swietna oferta :))) Poza tym chyba nie
zwrociles uwagi na to do jakich procesorow jest przeznaczony
FreeSpeeder Pro :)))

> I nie mow mi, ze podkrecanie
>CeleronaII jest bezplatne.

W wiekszosci wypadkow jest. Przynajmniej kilkanascie sztuk C3 566
chodzacych na 850 - 900 MHz przy standardowym wiatraku i 1.6V

>Na pismie z gwarancja?;)

Owszem :))

>Np na gieldzie?;)

Gdziekolwiek :) Dobra firma jest dobra firma niezaleznie od tego gdzie
sprzedaje

>Ze nie jest to sprzet typowy dla rynku SOHO;)

No fakt - jesli rozwiazania z chipset'ami VIA i AMD sa tylko na rynek
SOHO ... Nie wiedzialem ze grafika 3D tez sie miesci w definicji SOHO

>Wiesz jednak spodziewalem sie inteligentniejszej odpowiedzi z Twojej
>strony;)

Odpowiedz trzeba jeszcze umiec zrozumiec :))

> Czyli jak np psuje sie Tobie samochod to od razu zwalasz wine na
>silnik?

Chybiony przyklad. Jesli wiem ze samochod ktory chce kupic nie bedzie
sie nadawal do zastosowan ktore mnie interesuja to go nie kupie. To co
jest w srodku i jakiej jest firmy ma dla mnie drugorzedne znaczenie -
liczy sie to czy pozwala mi robic to co chce i w sposob jaki chce

> To, ze Unreal zle chodzi na Nvidiach, to znaczy, ze Nvidii nie
>nalezy kupowac bo jest zla i awaryjna?

Jesli zalezy mi na wydajnosci w Unreal'u to nie bede kupowal kart
NVidii. Ja rozumiem ze trudno CI pojac to ze ktos uzywa komputera do
konkretnych celow i nie interesuje go nalepka - ale tak juz jest

> Uprosciles moj drogi Vindexie;))

Nope. Ja po prostu interesuje sie wynikiem koncowym a nie skladnikami

Pozdrowienia

Vindex