Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 12:52:52 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 08:13:17 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Oj Glina obrazasz moja inteligencje;))) Napisalem przeciez SPRZEDAJA!!! Na
>gieldzie tez.

Na gieldzie byla tylko jedna firma z Duronami (nb. ta z ktorej ja mam
testowego Durona) - chcesz porownac do ilosci firm sprzedajacych
celerony?

> Np firma Action chwali sie, ze dziennie schodzi im ponad 30

Bo wiecej ich nie maja :) Porownanie ilosciowe j.w.

>Duronow. Jak widac nie wszczyscy czytaja ta "jak ja kocham Intela" grupe;)))

To Ty twierdzisz ze ta grupa kocha intel'a - ja nie mam uczuciowego
podejscia do sprzetu. Wybieram taki z ktorego jestem bardziej
zadowolony

>Smieszy mnie to- jak kupujesz karte grafiki to instalujesz sterowniki, a
>zainstalowanie ministerownika do plyty glownej to taki dyshonor? Nie
>twierdze, ze Via jest lepsze od BX, ale opinie o rzekomej niestabilnosci Via
>to raczej uprzedzenia, a nie fakty.

Opinie nie dotycza niestabilnosci tylko problemow z czescia
sprzetu/sterownikow

Pozdrowienia

Vindex