Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 27 Jul 2000 - 12:36:05 MET DST

Dzwięk przestrzenny na 2 kolumnach ????

Chyba żartujesz :)

Miałem Diamond Vortexa S90 (A3d) i musze stwierdzić że dźwięk
przestrzenny na 2-głośnikach to pomyłka i chwyt reklamowy ...

Teraz mam juz inną kartę (Aopen 744PRO) i cztery kolumny (z przodu 2
głośniki B&W DM302 podpiete do Amplituner Pionier VSX-505) a na tył
zwykłe kolumienki komputerowe.

Sam miałem pozyczonego SoundBlastera 128 i dźwięk oferowany przez ta
kartę jest naprawdę bardzo wysokiej jakości. Oczywiście jest to prosta
karta 2-kanałowa i nie oferuje ani EAX ani A3d , ale i po co ?
Eax na dwóch głośnikach ???

Naprawdę jeżeli kogoś nie interesuje zakup dodatkowej pary głośniczków
i nie interesuje go dźwięk przestrzenny to zakup SB128 bedzie dobrą
inwestycją :)

Z drugiej strony według mnie warto dołożyc te nawet 50 zł i posiadac
jakąś bardziej zaawansowaną kartę muzyczną :)

Pozdrawiam
/// KAszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.