Re: AMD czy nie

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 12:57:13 MET DST

On Thu, 27 Jul 2000 08:42:36 GMT, "Radosław Tatarczak"
<ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl> wrote:

>Moze nie tak slodko, ale gorzko tez nie;)))

20% roznicy w wydajnosci nie nazwalbym bagatelna roznica.

>. A o urzadzeniach bodajze firmy
>Ninja slyszales?

A o ich cenie i dostepnosci slyszales?

> Wiec i Durona mozna niezle podkrecic.

Za okreslona cene ...

> Zreszta kupujac komp.
>na potrzeby grafiki 3d nie otrzymam zapewnienia, ze procesor sie podkreca;)

Zalezy gdzie :)

>Skad pewnosc wiec, ze p3, ktory kupie jest podkrecalny?

Trzeba kupowac sprzet w dobrych miejscach :))

>Wiesz wlasnie popytalem sie kolegow i kazdy z nich nic nie robi tylko
>obrabia filmy na kartach Miro;)))

I to niby o czys swiadczy?

>Zreszta sam sobie odpowiedz dlaczego karty
>Miro zle chodza, ale wez takze pod uwage, ze karta tez nie jest produktem
>doskonalym.

Ale na tyle dobrym ze na BX'ie czy i815 chodzi bez najmniejszych
problemow. To czy jest to wina Miro czy VIA mnie nie interesuje - dla
mnie liczy sie fakt ze nie dziala poprawnie

Pozdrowienia

Vindex