Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 10:13:17 MET DST

Użytkownik "Glina" <glina_at_promail.pl> napisał w wiadomości

> sprzedaja czy maja w cenniku ? to jeszcze OGROMNA roznica

Oj Glina obrazasz moja inteligencje;))) Napisalem przeciez SPRZEDAJA!!! Na
gieldzie tez. Np firma Action chwali sie, ze dziennie schodzi im ponad 30
Duronow. Jak widac nie wszczyscy czytaja ta "jak ja kocham Intela" grupe;)))

> widac - typowy fan amd
> a przyklady to k5 i pierwszy k6
Przejzales mnie na wylot;). A co do dzialania, mialem wtedy Cyrixa, wiec
uwazalem wtedy (i robie to do dzisiaj), ze AMD prod. swietne procesory;)))

Via?

> no tak, inteligentnie sformulowane
> a dlaczego dziala to na bxie bez zadnych service packow ?

Smieszy mnie to- jak kupujesz karte grafiki to instalujesz sterowniki, a
zainstalowanie ministerownika do plyty glownej to taki dyshonor? Nie
twierdze, ze Via jest lepsze od BX, ale opinie o rzekomej niestabilnosci Via
to raczej uprzedzenia, a nie fakty.

> jak czesto na pytania zrozpaczonych uzytkownikow via pada odpowiedz
> "zainstaluj SP" ? Ja widuje dosc czesto. A to wcale dobrze nie swiadczy.

Jak idiota nie potrafi przeczytac instrukcji to po co za skladanie komputera
sie bierze?;)

> To juz wiesz :))
Na szczescie nie wszyscy sa maniakalnymi podkrecaczami;)))