Re: AMD czy nie

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 13:35:27 MET DST

Użytkownik "Vindex" <vindex_at_post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Na

> Na gieldzie byla tylko jedna firma z Duronami (nb. ta z ktorej ja mam
> testowego Durona) - chcesz porownac do ilosci firm sprzedajacych
> celerony?
Nie rozumiem Twojego toku myslenia;) Skoro wyciagasz wnioski jedynie na
podstawie ilosci na gieldzie, to gratuluje logicznego wnioskowania;))).

> Bo wiecej ich nie maja :) Porownanie ilosciowe j.w.
Musze Ciebie zmartwic to nie jedyna firma, ktora sprzedaje Durony;) Ale
skoro chcesz dalej twierdzic, ze Duron nie jest dostepny, coz kazdy ma prawo
do tkwienia w bledzie;)))

> To Ty twierdzisz ze ta grupa kocha intel'a - ja nie mam uczuciowego
> podejscia do sprzetu. Wybieram taki z ktorego jestem bardziej
> zadowolony

I ktory ma napis "Intel Inside" :DDDD

> Opinie nie dotycza niestabilnosci tylko problemow z czescia
> sprzetu/sterownikow
Uwielbiam sformulowania w stylu "problemy z czescia sprzetu/sterownikow";))
Chcialbym poznac chociaz skrocona liste;) Ale uswiadomiles mi, ze jestem
cudotworca, bo cholera wszystko u mnie dziala i mam AMD i Via, znaczy wiec
Cud:DDD
pozdrawiam
R.T