Odp: Co o tym sądzić?

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 23:36:51 MET DST

trudno powiedziec ,moze gdzies jest nadpekniety obwod drukowany i po
ponownym wlozeniu( w wynikiu ugiecia )zaczleo znowu laczyc .

Ciao !!
ps.Wyciagnij klika razy i wloz ,jak dziala to zostaw.orzej jak przestanie w
ogle dzialac.Zanies do sklepu i powiedz ,ze chesz innej firmy.Dolozysz
najwyzej 10 zika ,ale dadza Ci gwarancje na owa

Użytkownik Pieron <pieron_at_zaborze.trzepak.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lniil$30g$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...