Co o tym sądzić?

Autor: Pieron (pieron_at_zaborze.trzepak.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 22:43:51 MET DST

Mam pewien problem i mam nadzieję, że pomożecie mi go rozwiązać:Kupiłem 64
SDRAM PC 100 i podczas instalacji Win NT, 98, i 2000 pojawiałysię błędy.
Postanowiłem znaleść klienta na tą kość i wrócić do starej
szestnastki w SIMM - po włożeniu błędy przy instalacji zniknęły.
Jednak wyobrażacie sobie jak działa np: Win NT z 16 MB RAM? Trochę mnie to
denerwowało i postanowołem włożyć 64 MB. Byłem zaszokowany:
Windows działał jak powinien - brak błędów, dobra prędkość. Nie wiem więc co
o tym myśleć. Działają czy nie. Sprzedawać czy zostawić.
Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.