Re: Co o tym sądzić?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Thu 27 Jul 2000 - 09:21:39 MET DST

Pieron wrote:
[...]
> Windows działał jak powinien - brak błędów, dobra prędkość. Nie wiem więc co
> o tym myśleć. Działają czy nie. Sprzedawać czy zostawić.

Pamięci czasami działają irracjonalnie. Mogą u Ciebie nie działać, a na
innej płycie no problem (czyli nie musi być uszkodzony). Najlepiej
wymień na inne u sprzedawcy, a jak nie będzie miał innych to oddaj.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm
gadu-gadu 2122

--
Wysoka jako¶ć, niskie ceny - http://rubikon.pl