Odp: Wentylator w zasilaczu

Autor: Kadek (ebiznes_at_poland.com)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 18:41:12 MET DST

> We wszystkich moich kompach zmniejszam szybkość wentylatorka zasilacza jak
> również procesora, lata całe nic się jeszcze nie stało... zasilacz ma
zawsze
> duży zapas mocy chłodzenia i jest to bezpieczne pod warunkiem prawidłowej
> oceny jego obciążenia posiadanym sprzętem....

-------------------
Z tego co wiem, to chłodzenie zawsze jest "piętą achillesową" w zasilaczach
szczególnie,
więc nie dajmy się zwieść że tak wszystko klawo pracuje. Możecie byc pewni,
że gdyby ..." zasilacz ma zawsze duży zapas mocy chłodzenia i jest to
bezpieczne..." ,
to żadna siła nie zmusiłaby producentów do montowania wentylatorów!!!
Świadomie pomijam w tym miescu obliczenia chociażby bilansu mocy
 bo to i nie miejsce i pora i "nie chcę teoretyzować"

Pozdrawiam
Kadek