Re: Wentylator w zasilaczu

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_it/_at_iq.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 12:21:32 MET DST

Użytkownik "Kadek" <ebiznes_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik Michal Posylek <posylus_at_friko5.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3979cc2e.14751786_at_news.uw.edu.pl...
> ---------------------
> Nie radze wylaczac czy tez zmniejszac wydajnosci wentylatora zasilacza
> poniewaz wymagaja one chlodzenia rowniez przy pracy "jalowej'!

We wszystkich moich kompach zmniejszam szybkość wentylatorka zasilacza jak
również procesora, lata całe nic się jeszcze nie stało... zasilacz ma zawsze
duży zapas mocy chłodzenia i jest to bezpieczne pod warunkiem prawidłowej
oceny jego obciążenia posiadanym sprzętem. Co do procesora - po to jest
miernik jego temperatury na płycie... a z wyłączaniem w standby może
faktycznie ciut przesadziłem, co innego tryb suspend...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki