Re: buffer overrun (Re: Nowy bug w Outlooku...)

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_alfa.ceti.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 18:50:11 MET DST

In pl.comp.programming Andrzej Lewandowski <lewandoREMOVE_at_attglobal.net> wrote:

> Jezyki C i C++ maja taka cenna wlasciwosc ze nie sprawdzaja czy nie
> wykonuje sie operacji nielegalnej, np. siegania po element tablicy z
> niewlasciwym indeksem.

C i C++ robią po prostu to, co im się każe, a sprawdzanie indeksów w
tablicach kosztuje. Przepełnienie bufora nie jest możliwe np. we Perlu,
ale i tak w programie perlowym można zrobić tysiąc innych błędów, które
będą mieć wpływ na bezpieczeństwo. Nie wydaje mi się, żeby istniał język
programowania, który naprawi błędy programisty...

FUT pl.comp.programming

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>