Re: wypalanie audio- jaką metodą?

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 15:11:00 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Nie on-the-fly. Najpierw zgrać osobnym programem na dysk, wysłuchać czy
> jest wszystko OK i nagrywać. Po którejś płycie gdy ma się pewność, że
> tandem CD-ROM + program DAE pracują na 100% poprawnie można sobie zazwy-
> czaj odpuścić słuchanie, ale i tak najlepiej kopiować przez WAVy.

a wlasnie ze on the fly, wtedy plyta jest zapisywana bit po bicie,
jezeli sie zgrywa "jakims programem" na HDD to sie czasem zmienia
brzmienie, a zawsze jest ciszej niz na oryginale

ja nagrywam na PHILIPSIE 4x z DVD pionka i wszystko jest oki

> Ja nagrywam zazwyczaj na 4x, jednak w przypadku niektórych starszych
> odtwarzaczy audio może być konieczne nagrywanie w 2x lub 1x.

ciekawe dlaczego ???? to akurat nie ma zadnego znaczenia jak szybko
nagrywasz jezeli nagrywara nie robi dodatkowych bledow to jest oki,
wiele razy porownywalem plyty nagrane 4x i 2x z ich oryginalami i nie ma
zadnej roznicy, a to ze badziewne CD nie czytaja niektorych CDR to
zalezy tylko od samej plyty, do audio najlepjej stosowac plyty mozliwie
jasne wtedy zwieksza sie prawdopodobienstwo ze nawet mini wieza bedzie
je dobrze czytac