Re: wypalanie audio- jaką metodą?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 25 Jun 2000 - 17:32:11 MET DST

Hi,

jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl (jar_kup) wrote in
<3956042F.2FF10055_at_osowa.gda.osk.pl>:

>a wlasnie ze on the fly, wtedy plyta jest zapisywana bit po bicie,
>jezeli sie zgrywa "jakims programem" na HDD to sie czasem zmienia
>brzmienie, a zawsze jest ciszej niz na oryginale

A powiedz mi jaka jest róznica miedzy ekstrakcja DAE przeprowadzana przez
programy do kopiowania a programy do zgrywania do WAV? Czyzby uzywaly
innych metod? Nie. Zapewniam Cie, ze program do kopiowania "bit po bicie",
jak to piszesz, tez zgrywa do WAV, ino do pamieci, i potem nagrywa. Chyba,
ze uzywa RAW i kopiuje wszystko wraz z sumami kontrolnymi.

BTW nigdy nie spotkalem sie z efektami, jakie opisujesz. Przy dobrej
ekstrakcji DAE uzyskuje sie wynik identyczny z oryginalem co do bitu, bez
zadnej zmiany brzmienia czy glosnosci. Cos czarujesz...

>ja nagrywam na PHILIPSIE 4x z DVD pionka i wszystko jest oki

Jak ma sie na 100% pewny naped i plytke i troche odwagi, to tak mozna.
Jednak czasem zdarzy sie plytka audio z takim jitterem, ze sie i piec
razy na róznych ustawieniach zgrywa, zeby nie rwalo.

>wiele razy porownywalem plyty nagrane 4x i 2x z ich oryginalami i nie ma
>zadnej roznicy, a to ze badziewne CD nie czytaja niektorych CDR to
>zalezy tylko od samej plyty, do audio najlepjej stosowac plyty mozliwie
>jasne wtedy zwieksza sie prawdopodobienstwo ze nawet mini wieza bedzie
>je dobrze czytac

Plyty mialem jakie mialem i jezeli chcialem miec pewnosc, ze wszystko je
odczyta, to nagrywalem wolniej. Dla przykladu mam wieze, która czyta
plytki CD-R 1x z klopotami, ale jeszcze czyta. Szybciej nagrywane -- za
nic. Jest to Daewoo.

--
| Radoslaw Sokól  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |