Re: wypalanie audio- jaką metodą?

Autor: Sielik (sielik_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 00:18:58 MET DST

jar_kup wrote:
> a wlasnie ze on the fly, wtedy plyta jest zapisywana bit po bicie,
> jezeli sie zgrywa "jakims programem" na HDD to sie czasem zmienia
> brzmienie, a zawsze jest ciszej niz na oryginale

Bit po bicie to tylko jesli nagrywarka i cdrom obsługuja tryb RAW.
Jeżeli nagrasz on the fly lub tym samym programem najpierw do Wav'a,
a potem na cd, to nie powinno być różnicy.

> ja nagrywam na PHILIPSIE 4x z DVD pionka i wszystko jest oki

u mnie też ;)

> ciekawe dlaczego ???? to akurat nie ma zadnego znaczenia jak szybko
> nagrywasz jezeli nagrywara nie robi dodatkowych bledow to jest oki,
> wiele razy porownywalem plyty nagrane 4x i 2x z ich oryginalami i nie ma
> zadnej roznicy, a to ze badziewne CD nie czytaja niektorych CDR to
> zalezy tylko od samej plyty, do audio najlepjej stosowac plyty mozliwie
> jasne wtedy zwieksza sie prawdopodobienstwo ze nawet mini wieza bedzie
> je dobrze czytac

OKI, ale jesli nagrasz tandetną płytke (czytaj Eurodata, Platinum, B&S)
to bedzie ona dłużej sprawna po nagraniu w trubie 1x niz 4x.

--
  <sielik>   ICQ#: 25242127  www: under construction :)