Szyfrowanie dysku... -czy aby warto?

Autor: --DonPawello-- (pawelddd_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 22:37:09 MET DST

Czołem.
Tak się składa że mam przed sobą program do zabezpieczania
danych przed nieuprawnionym dostępem o nazwie PC/DACS dla
Windows. Ciekawi mnie czy jest możliwe obejście
zabezpieczeń w/w programu z uaktywnioną opcją szyfrowania
dysku na niskim poziomie. Według producenta pakiet jest
stuprocentowo bezpieczny. W dokumentacji znalazłem jednak
wzmiankę, iż istnieje możliwość odzysku danych z dysku
nawet w sytuacji zapomnienia/utracenia hasła pod warunkiem
przesłania owego dysku do serwisu producenta. Czyżby
istniały jakieś hasła serwisowe jak w przypadku Bisów?
Jeżeli tak to czy warto używać tego oprogramowania? Może
istnieje inne lepsze?
Jeśli ktoś ma jakieś przemyślenia lub doświadczenia w tej
kwestii to proszę o poradę.
Pozdrawiam.

--
   Pawel Smolak