Odp: Szyfrowanie dysku... -czy aby warto?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 13:00:23 MET DST

Skoro tak napisal, to znaczy ze piszac program tak pokombinowali, aby miec
jakis uniwersalny klucz lub jakies wejscie. Moze zrobili jakis program
sprawdzajacy haslo. To zreszta na jedno wychodzi. Podejrzewam ze wszystkie
programy nie oparte na wtórniku maja taka mozliwosc. Pokusa jest zbyt
wielka, aby tego przy okazji nie zrobic. No i chodzi o zapominalskich, aby
mieli ostatnia deske ratunku.
Jezeli chodzi o zabezpieczenie danych, to musisz sobie sam odpowiedziec co
chcesz zabezpieczac i przed kim? Jezeli przed mlodszym bratem to na pewno
wystarczy, ale jezeli przed instytucjami typu Policja, Wojsko, UOP to juz
inna sprawa i pewnie nikt Ci tak naprawde tu nie pomoze, bo nikt nie wie
czym i kim dysponuja zwlaszcza teraz gdy wspolpracuja z Zachodem (dostali
sporo roznorakiego oprogramowania).
Gdyby ta firma na prawo i lewo rozdawala uniwersalne klucze, to by nikt ich
oprogramowania nie uzywal i nie kupowal.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
Użytkownik --DonPawello-- <pawelddd_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl