Re: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 19:15:15 MET DST

> O ile wiem I Love You przesyla sie poczta, dlaczego wiec nagle przeskoczyles
> na temat WWW? Jeden mój koleszka stracil ostatnio dysk bo wlazl na jakas
> dziwna
> hakerska strone i akceptowal wszystkie Cookie i wszystko co mu chciala z
> komputerem zrobic.

ze stronami www i ciasteczkami jest tak, ze jak wszystkich nie zjesz to
sie strona nie wyswietla albo opoznienie jest bardzo duze.
Kto ciekawy to zjada wszystkie.

> Jezeli sie nie uwaza to predzej czy pózniej pada sie ofiara jakiegos
> pseudohakera, który
> wymyslil jakis malo niezwykly program.

Zaden program.
Wystarczyloby gdyby ten I love you byl na stronie www
z rozszerzeniem wmienionym w helpersach NN
i juz sie wykona jak program czy skrypt VB

D.