Re: Cenzura antywirusowa internetu , ww, e-mail Do you love me ?

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_no_spam.inet.com.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 22:12:43 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
>ze stronami www i ciasteczkami jest tak, ze jak wszystkich nie zjesz to
>sie strona nie wyswietla albo opoznienie jest bardzo duze.
>Kto ciekawy to zjada wszystkie.

...a kto sprytny, używa np. Junk Bustera
lub Cookie Crushera.

>Zaden program.
>Wystarczyloby gdyby ten I love you byl na stronie www
>z rozszerzeniem wmienionym w helpersach NN
>i juz sie wykona jak program czy skrypt VB

Netscape domyślnie nie wykonuje .exe zawartych na
stronach. Jeżeli takowe są, grzecznie pyta się,
czy .exe ściągnąć, czy wykonać. Jeżeli luzer jest
debilem, wybierze "wykonaj" - ale to wina luzera,
a nie programu.
AFAIK skryptów VB Netscape nie wykonuje z zasady. Podobnie
jak (radio)Active-X (bez dodatków - istnieje odpowiednia
wtyczka). Oczywiście nadal można jakoś zaatakować Netszkapę
(np. otwierając milion Javascriptowych okienek, co spowoduje
jej wywalenie), ale jako przeglądarka i program pocztowy
jest dużo bezpieczniejszy od IE+OE.
Poza tym: na NN, IE+OE i Windows w ogóle świat
się nie kończy. Dostałem tego strasznego "ILOVEYOU".
I co? I nic ;-)

pzdrfk,

Marcin

--