Re: Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 00:43:13 MET DST

King Crimson <gabriel_at_lodz.pdi.net> pisze...
> Nareszcie jakas obiektywna opinia! Gratulacje! Ale musisz miec wtyczki i
> wiewiorki, ze dowiedziales sie nareszcie prawdy o MS!
>
> Zawsze sobie ten caly MS w dokladnie taki sposob - patrzac
> na systemy operacyjne i programy, ktore tam popelniaja, - wyobrazalem.
Powiem tak: zaminim powiesz o kims ze jest glombem (dotyczy to rowniez
poprzedniej wypowiedzi) zrob cos lepszego, co rzeczywiscie przewyzszy robote
"globmow". Czy wy myslicie, ze programisci MS sami decyduja co zrobic w
systemie? Przecierz oni maja szefow i jak taki powie, ze nie dajemy np.
obslugi NTFS, to oni nie daja. A ze bledy sa to w zasadzie normalna sprawa
(swoja droga jest ich "troszeczke" za duzo jak na produkt finalny, ale to nie
powod, zeby od razu generalizowac). Na poczatku myslalem, ze sie zgrywacie,
ale teraz wyglada mi to na rzeczywisce oszczerstwo, wiec reaguje.

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl