Re: Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: Marcin Surkont (msurkont_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 07 May 2000 - 02:36:11 MET DST

"Milo" <milo_ja_at_priv1.onet.pl> wrote in message

> obslugi NTFS, to oni nie daja. A ze bledy sa to w zasadzie normalna sprawa
> (swoja droga jest ich "troszeczke" za duzo jak na produkt finalny, ale to
nie
> powod, zeby od razu generalizowac). Na poczatku myslalem, ze sie
zgrywacie,
> ale teraz wyglada mi to na rzeczywisce oszczerstwo, wiec reaguje.

Ja uwazam, ze liczba bledow w Windows nie jest wcale duza - zwazywszy na
wielkosc i wielozadaniowosc systemu, roznorodnosc sprzetu (nie zawsze
zgodnego ze standardami), sterownikow, a przede wszystkim niechlujnie
napisanego oprogramowania (co nie znaczy, ze system ten nie moglby byc
lepszy). Dlatego Microsoftowi nalezy sie za Windows przynajmniej szacunek.
Pzdr.
Marcin