Re: Jakosc skanow negatywow Plusteka PT12 lub UT12

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 17:23:49 MET DST

On Sat, 6 May 2000 12:05:10 +0200, "Sir David" <adamd_at_zetobi.com.pl>
wrote:

>"Rybcia" <Rybka_sz_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
>Na skanerze plaskim na pewno lepiej wyjdzie zeskanowanie odbitki niz kliszy,
>chocby ze wzgledu na rozdzielczosc skanera. 600x1200 dpi dla tak malego
>obrazka jak klatka filmu to jednak malo. Jezeli chodzi o kolory, to ze
>slajdu sa jeszcze dobre, ale z negatywem trzeba sie juz duzo wiecej pobawic
>(ja mam Plusteka 12000T).
>Wiecej informacji mozna znalezc np. na grupie pl.comp.dtp
>
>Adam.

obejrzalem skan z plusteka opticpro u12 i nie sadze aby ut12 moglo
skanowac skutecznie film 35 mm obraz w postaci liter i kresek z
drukarki laserowej byl jednak lekko rozmyty
co do przetwarzania tekstu
demonstracja ocr finereader 4 wzbudzila moje pozytywne nastawienie do
produktu w wersji u12 bez skanowania filmow
skanowanie fotografi o duzych kontrastach pokazalo ze ciemne obszary
fotografii sa odawane zbyt ciemno
ale jescze bede ogladal inne modele :-)
hej