Re: Odp: cel 366@550.

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 06 May 2000 - 15:48:21 MET DST

In article <VqKO4.9005$O4.191322_at_news.tpnet.pl>, kevlar_at_promail.pl
says...

> Mam ta sama plyte i tego samego proca.
> U mnie chodzi nawet na FSB 103MHz :)))
> ale zeby nie przeginac normalnie jest zawsze na
> FSB 100. Powyzej tej wartosci po pewnym czasie sa jakies zwisy itp.
> Ale generalnie tez dalo by sie wytrzymac, tylko po co
> ryzykowac.
> Ja mialem szczescie trafic na "okazje" i kupilem 1 z kilku sztuk
> tak dobrze podkrecalnych procow.

Ja zaryzykowalem w ciemno, ale sie udalo (Abit BH6 rev. 1.02). Na
poczatku myslalem, ze tez pojdzie na 103x5.5. Winda sie nie zawieszala,
gry tez, myslalem ze wszystko jest cacy. Az tu nagle zauwazylem, ze przy
dekompresji wiekszych plikow (> 100 MB) skompresowanych RAR'em wywala
bledy CRC! Podwyzszanie napiecia nic nie dalo (probowalem do 2.5 V),
zawsze to samo. Tak wiec musialem obnizyc do 100x5.5, i bledy CRC
zniknely.

Teraz jestem bardzo zadowolony, ale juz czekam, az pojawi sie Celeron II
533A po jakiejs rozsadnej cenie - mam tylko nadzieje, ze Abit wypusci
aktualizacje biosa do BH6 1.02, ktora bedzie miala microcode do
CuMine... inaczej czeka mnie kupno nowej plyty glownej.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)