Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Wed 03 May 2000 - 22:30:02 MET DST

Jednostka mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl (Tomasz Holdowanski) nastukała w
<s02sgscmmd5t7925b36h0djat4mvvh8sn8_at_4ax.com>:

>Tak przy okazji: prosze uczestnikow tej dyskusji, ktorzy bawia sie w
>poprawianie po instalatorze Windy, o podanie swoich faworytow do kopa
>z dysku.

To jest temat na dluzsze opowiadanie... Pierwsze leci welcome.exe
(nieslychanie potrzebny program), potem netmeeting, ze wszystkimi
komponentami, Microshit Chat, polowa pomocy, wszystkie bitmapy i jotpegi
(nieuzywane)... A w ogole to zaczynam od instalacji prawidlowych
sterownikow i konfiguracji karty graficznej i muzycznej, bo praktycznie sie
nie zdarza, zeby instalator poprawnie tego dokonal (sliczna winda w 256
kolorach [jak dobrze pojdzie]). Po zrobieniu tego odtwarzam swoje
ustawienia rejestru, m.in. otwieranie dowolnego pliku notatnikiem, do
kazdego typu pliku Otworz z, wlasny schemat kolorow, calkowite wylaczenie
dzwiekow skojarzonych z czynnoscia, wylaczenie animacji okien i menu. Potem
zmieniam sciezke instalacji nowych programow, i inne tak, aby bylo po
mojemu, konfiguruje wielkosc cache'u dyskowego, pamiec wirtualna... Temat
na duzo dluzsze opowiadanie, srednai pozadnie wykonana instalacja Windy to
ok. 5-6 godzin pracy. Fakt, ze pozniej niezle smiga, ale troche pracy
trzeba wlozyc.

>Moim jest na wejsciu CS3KIT.exe (5 mega), zawierajacy
>instalatora klienta Compuserva. DLL`i za bardzo nie chce ruszac :-)),
>wiec chetnie dowiem sie, ktore mozna bezpiecznie pogonic z dysku.
>Mordazy von BinHex.

Trudno mi teraz jednym tchem wymienic wszystkie dll-e, ktore mozna
wywalic... W zasadzie, mozna je zostawic w spokoju, bo w ich wypadku trzeba
uzywac programu depend.exe, z reskitu, aby wiedziec jaki program ich uzywa.
Ale tu trzeba wlozyc, duzo wiecej pracy...

--
      Pozdrowienia, Zen0n
'Dunczycy zachwycali wtedy swoja