Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 06 May 2000 - 15:48:02 MET DST

In article <8eps7n.3vvejht.1_at_news.pss.rzondzi.4.always.net>,
zimnyzenon_at_hotmail.com says...

> To jest temat na dluzsze opowiadanie... Pierwsze leci welcome.exe
> (nieslychanie potrzebny program), potem netmeeting, ze wszystkimi
> komponentami, Microshit Chat, polowa pomocy, wszystkie bitmapy i jotpegi
> (nieuzywane)... A w ogole to zaczynam od instalacji prawidlowych
> sterownikow i konfiguracji karty graficznej i muzycznej, bo praktycznie sie
> nie zdarza, zeby instalator poprawnie tego dokonal (sliczna winda w 256
> kolorach [jak dobrze pojdzie]). Po zrobieniu tego odtwarzam swoje
> ustawienia rejestru, m.in. otwieranie dowolnego pliku notatnikiem, do
> [...]

Ze swojej strony dodam jeszcze wyrzucenie na zbity pysk pliku
c:\windows\system\msieftp.dll sluzacego do kretynskiej obslugi
wyswietlania serwerow ftp w IE (potem IE sie pyta, czy ponownie nie
pobrac tego pliku z sieci, wtedy trzeba odpowiedziec "nigdy" :) )

Fajnie jest rowniez ustawic nastepujace rzeczy w systemie:
Wydajnoœć => System plików => Serwer sieciowy
=> Stacja dyskietek => Nie szukaj nowej stacji
=> Dysk wymienny => Włšczaj buforowanie
=> Pamięć wirtualna => ustawic staly rozmiar (u mnie: 256MB) na
pierwszej partycji drugiego twardziela

No i oczywiscie rozumie sie samo przez sie, ze instalacja Win98 *bez*
najbardziej genialnego programu wszechczasow - 98lite 2.0
(http://98lite.net)- jest niebezpieczna dla sprzetu: a to ma sie ochote
walnac w komputer, a to zrzucic monitor na podloge, a to poskakac sobie
po klawiaturze... :)

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)