Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: cntl (cntl_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 17:33:21 MET DST

> DGCC - dla mnie jest to udogdnienie.

No nie wiem. Moim skromnym zdaniem ujednolicony interfejs ulatwia zycie.

5min to duzo czasu. sprobuj wysiedziec w miejscu 5min bez ruchu.
Poza tym, musze sie przyznac, ze zmusiles mnie do restaru i zmierzenia
ile doklanie zajmuje start systemu na moim sprzecie.
Jak w morde strzelil 30s (nie odliczalem nawet skanowania systemu
przez QuickHeal (antywir)) :)
a mam tylko p100/32 :)

Developer Studio Next Generation jest jesze w "produkcji".
O nowych funkcjach mozna sobie poczytac na stronie MS.

Co do ceny. VC6 w Polsce kosztuje cos poad dwie stowki.
(wersje dla firm (np. Enterprise) sa znacznie drozsze)
co jak na produkt tej jakosci, nie jest chyba przesadnie duzo.

nie mam nic przeciwko linuksowi. Sam go zainstalowel, gdyz przypomina mi
Amige
i dawne czasy.
Natomiast dziwi mnie czeste wychwalanie linuxa tylko z niechci do MS.
Osoba Bila na bok, system jest coraz lepszy, podobnie jak
Developer Studio. Nie piszac ani jednej linii kodu
moge sobie wygenerowac funkcjonalny szkielet serwera OLE w VC do
pozniejszej rozbudowy, ktora asystuje ClassWizard przez caly proces
tworzenie aplikacji. Po prosu takich narzedzi brakuje mi pod linuxem.
Ale moze nie wiem wszystkiego. W koncu jestem tylko czlowiekiem.

cntl
http://www.republika.pl/cntl