Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Krzysztof Parzyszek (hektor_at_iname.com)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 08:05:45 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000 15:33:21 GMT, cntl <cntl_at_polbox.com> wrote:

>No nie wiem. Moim skromnym zdaniem ujednolicony interfejs ulatwia zycie.

Interfejs zalezy w duzym stopniu od window managera. Indywidualne
roznice w wygladzie programow nie sa az tak duze, zeby to stanowilo problem.

>Poza tym, musze sie przyznac, ze zmusiles mnie do restaru i zmierzenia
>ile doklanie zajmuje start systemu na moim sprzecie.
>Jak w morde strzelil 30s (nie odliczalem nawet skanowania systemu
>przez QuickHeal (antywir)) :)
>a mam tylko p100/32 :)

A ja mam PII/250Mhz + 64MB i system startuje wolniej. Ale ostatnio
restartowalem system 20 dni temu i tylko dlatego, ze testowalem
bootowalnosc ZIPow...

>Nie piszac ani jednej linii kodu
>moge sobie wygenerowac funkcjonalny szkielet serwera OLE w VC do
>pozniejszej rozbudowy, ktora asystuje ClassWizard przez caly proces
>tworzenie aplikacji.

Trudno mi dyskutowac z tym argumentem, bo nie mam nic do powiedzenia
ani za, ani przeciw. Nie potrzebuje generatorow do mojej pracy,
wiec mi ich nie pbrakuje.

Pozdrawiam,
--KP