Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Tomasz Kaczanowski (tkaczano_at_ns1.wonlok.com.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 09:43:16 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000, cntl wrote:

> Developer Studio. Nie piszac ani jednej linii kodu
> moge sobie wygenerowac funkcjonalny szkielet serwera OLE w VC do
> pozniejszej rozbudowy, ktora asystuje ClassWizard przez caly proces
> tworzenie aplikacji. Po prosu takich narzedzi brakuje mi pod linuxem.
> Ale moze nie wiem wszystkiego. W koncu jestem tylko czlowiekiem.

Tia jesli system ma chore API to nie dziwie sie, iz trzeba sie uciekac do
ClassWizardow, one sa oczywiscie dobre, jesli piszesz kolejny interface
dla jakiejs bazy danych (tyle ze porzadne systemy obslugi baz danych
oferuja ci tego typu narzedzia, wiec po co placici 2 razy... - zreszta
wtedy lepiej zrobic taki interface w Javie - zaleta jest jego przenosnosc,
a sam nie musi byc zbyt szybki, gdyz wiekszosc rzeczy i tak dzieje sie na
serwerze). Tworzac niestandardowe rzeczy, zareczam ci ze zrobie to
szybciej (na rozsadnym systemie oczywiscie) bez uciekania sie do
Wizzardow, a kod bedzie dzialal szybciej i efektywniej, a wykorzystujac
takie biblioteki jak np. BOOPSI, MUI czy ClassAct mam problem wygladu z
glowy - bo to definiuje sobie uzytkownik (to on podejmuje decyzje, czy
chce by gadzety byly prostokatne, czy kwadratowe, oraz jakiej czcionki
bedzie uzywal...)

Kaczus/BlaBla & AUG-Lodz

--
Happy AmigaPPC Owner