Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 17:15:47 MET DST

In article <8e902g.8t.0_at_pszemol.net>, Pszemol wrote:
>"Arkadiusz Danilecki " <szopen_at_aurora.put.poznan.pl> wrote in message news:slrn8gge1d.oad.szopen_at_aurora.put.poznan.pl...
>[...]
>
>Nie - raczej krow w tył z ewolucją w stronę systemów CPM/DOS

Ee tam. Na amidze tez kazdy program wygladal inaczej :)

>Plus dodatkowe dwa tygodnie na podopalanie wszystkich "drobiazgów"
>zapomnianych w czasie instalacji przez instalator...

        ?
        Zartujesz? Dzialajacy spolonizowany system mam prawie od reki.
I to od razu z mnostwem programow ktore pod windows trzeba cale
miesiace potem dociagac, kupowac...

>Żałosne... Niedawno miałem przyjemność sprawdzenia kompilatorów C++
>spod Linuxa... Nawet się nie umywają do tych od Borlanda pod Windows!

        Zartujesz? g++ ZTCP jest chyba blizej zgodnosci
z najnowszym standardem C++? (To opinia B.Perensa sprzed
poltora roku wiec sie pewnie sporo zmienilo od tego czasu :-) ).

>Powyrzucaj niepotrzebne śmieci z foldera Startup... :-)

Nie chce mi sie. Od poltora roku przymierzam sie do wywalenia
windowsow (bo ich posiadanie jest dla mnie zmaza na honorze-
nie ze wzgledu na to ze jestem linux-faszysta (c) tylko bo
to piracka kopia), ale za kazdym razem zona mnie powstrzymuje.

>Pamiętajmy, że mówimy o przyszłości Microsoft i przyszłości Windows.
>Wątek zbacza w stronę pl.comp.os.advocacy... i świętych wojen Linux/Windows.

Moze ustawic FUT?
W tej chwili trudno mowic o przyszlosci MS bez mowieniu
o linuksie i o przyszlosci linuksa bez mowienia o MS Windows.

--
A.D.Danilecki "szopen"