Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Arkadiusz Danilecki (szopen_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 18:05:16 MET DST

In article <55ZN4.1269$O4.25387_at_news.tpnet.pl>, cntl wrote:
>Co do ceny. VC6 w Polsce kosztuje cos poad dwie stowki.
>(wersje dla firm (np. Enterprise) sa znacznie drozsze)
>co jak na produkt tej jakosci, nie jest chyba przesadnie duzo.

        Zapewne nie, chociaz na temat jakosci wypowiadac sie nie moge
nie uzywajac.
        Zauwaz jednak ze VC6+windows+sprzet na ktorym to bedzie
w miare chodzilo jest nieco drozszy niz vi+g++ + linuks + sprzet
na ktorym to bedzie chodzilo. Oczywiscie wygoda, moglbys powiedziec,
musi miec swoja cene, ale mi niektore programy szybciej pisze sie
w vi niz dawniej za pomoca jakichkolwiek IDE - niektore, czyli te
poza problematyka RAD jesli wiesz co mam na mysli.

>nie mam nic przeciwko linuksowi. Sam go zainstalowel, gdyz przypomina mi
>Amige
>i dawne czasy.

        Dokladnie.

>Natomiast dziwi mnie czeste wychwalanie linuxa tylko z niechci do MS.
>Osoba Bila na bok, system jest coraz lepszy, podobnie jak

        No coz, wychwalam linuksa z milosci do linuksa a nie z niecheci
do kogokolwiek. Jakosc zarowno produktow MS jak i Linuksa regularnie
sie polepsza. Jednakze dla mnie nie tylko jakosc produktu sie liczy.

>Developer Studio. Nie piszac ani jednej linii kodu
>moge sobie wygenerowac funkcjonalny szkielet serwera OLE w VC do
>pozniejszej rozbudowy, ktora asystuje ClassWizard przez caly proces
>tworzenie aplikacji. Po prosu takich narzedzi brakuje mi pod linuxem.
>Ale moze nie wiem wszystkiego. W koncu jestem tylko czlowiekiem.

        Hm, pomyslmy...
        Nie. Nie przypominam sobie. Radowskich rzeczy jest sporo, ale
sluza one tylko do robienia glupich formatek itd. Zeby zrobic
cos coby bylo funkcjonalnym odpowiednikiem OLE, trzeba by sie raczej
nieco wiecej nameczyc (przynajmniej dopoki a) rozwiazania z KDE nie
zdobeda wiecej uznania b) nie wyjdzie kylix).

A.D.Danilecki "szopen"

--
Linux registered user nr 160460
Od władzy ludu wolę władzę ludzi