Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 00:04:43 MET DST

On Sat, 1 Apr 2000 15:53:42 +0200, "Joustin" <joustin_at_geocities.com>
wrote:

>NT rulez :-)

Powiedzmy ze jest OK :))

>No wiesz... rynek zna juz rozne sztuczki handlowe :)
>Ale... jak to lubimy pisac "No nie przesadzajmy .... " :)

Dokladnie

>Owszem.... bo w2k to po prostu podrasowany, stary dziadek NT :) To co
>wychodzi z bebechow jadra win9x widzimy (niektorzy przynajmniej) w wybryku
>natury pt: MILLENIUM :)))

Az taki zly to on nie jest - mniej stabilny niz W2k ale za to wieksza
ilosc programow dziala

>Zdziwic sie juz nie zdziwie... bo uzywam tego pieronstwa (generalnie NT) od
>3 lat. Dodalbym jeszcze do tej listy m.in. inne hookowanie sprzetu, inne
>odniesienia do napedow (chocby ciazenia procka przy uzywaniu fdd),

Ja mowilem o tym co widac na zewnatrz a nie o szczegolach - bo tych
jest zdecydowanie wiecej :)))

> Nie przegladajac
>dokumentacji technicznych mozna powiedziec ze jest to jednak sporo wyzej od
>W9x, a z drugiej strony mozna sie zastanawiac DLACZEGO win9x spieprzyli
>wlasnie w tych paru miejscac!? Cemu nie mozna bylo tak napisac jadra W9x
>zeby mial te same wlasciwosci?!

Nie - bo wymagaloby to braku zgodnosci ze starym oprogramowaniem. A na
to MS nie mogl sobie pozwolic

>Huh... dobra.. jeszcze powalcze. Wlasnie zainstalowalem "Fortunnego
>Zolnierzyka" i tez chodzi pod w2k! No ... hmm.. czyzby telepatyczna moc
>Vindexa uleczyla moj system ? :))

Raczej zaczales uzywac wlasciwego oprogramowania i sterownikow :))

>Postaram sie cos porobic.... wysle jak wyprodukuje.

Nadal czekam :))

>Ja mam mniejsze obciazenie, no i zwisy tychze dekoderow sa niegrozne.

PowerDVD i WinDVD nigdy mi sie nie zawiesily

>Robilem pare razy... to nie jest problem... zreszta sa jeszcze inne metody
>:)

A sa inne, sa :))

>(btw: jestem jednym z tych kamikaze, ktorym sie udalo zainstalowac na jednym
>dysku >SCSI< Redhata,Win2000 i Win9x :))) I wszystko biega :)

Maniak :))

> Joustin

Pozdrowienia

Vindex